Organisation av Polis/Brandförsvars-SM
Uppdaterad 2021-08-18
Planera, leda, fördela (juli, aug-sept): Bo/Bertil
Banläggare (juli-aug, sept): Raimo
Utsättare, ”omsättare” (1-2 sept): Eva, Erik, Johan, Tommy
Start (1-2 sept): Anna-Lisa, Kerstin L, Henry O, Britt-Marie O
Sekretariat, startlistor, resultat (1-2 sept): Mikael, Åsa, B-G
Kartpackning (tid enl direktiv av Raimo): Inga-Britt, Kerstin L, Raimo, Peter D
Materiel ordnas av resp ”avdelning”. Det mesta finns i källaren på kansliet.
Dusch ordnas ej, vi hänvisar till havet. Vätska vid målet, självservering, Rickard ansvarar.
Servering. Enklare servering genom Rickards försorg.
Parkering vid Frisebodas stora asfaltsplan. Parkeringshjälp genom Rickards folk ur Brandförsvaret. Vägvisning från Rv118, Rickard.
Eventuellt behov av tält ordnas av Rickard genom Brandförsvaret.
Sjukvård ordnas av Rickard.
Tävlings-PM tas fram av Rickard/Bo/B-G.
Prisutdelning i samband med måltid, Rckard.
Vi hoppas det ska bli en trevlig sammankomst för alla inblandade!
Bertil/Bo/Rickard